ETHIC-HR personální agentura

tel.: +420 602 528 327, email: info@ethic-hr.cz

NOVÁ VOLNÁ MÍSTA

Zástupce technického ředitele
Pardubický kraj
podrobnosti...

Pracovník expedice
Pardubický kraj
podrobnosti...

Vedoucí ekonomického oddělení
Pardubický kraj
podrobnosti...

Programátor MCU
Pardubický kraj
podrobnosti...

Vedoucí provozu
Pardubický kraj
podrobnosti...

Práce v ČR

PRÁCE V ČR - nabídka pracovních pozic


Nabízená pracovní pozice (beta verze)
Vedoucí ekonomického oddělení v oboru Ekonomika a podnikové finance
Region výkonu práce: Pardubický kraj
Nástup možný po dohodě

Pro Domov sociálních služeb Slatiňany, hledáme vhodného kandidáta / kandidátku pro pozici Vedoucí ekonomického oddělení.

Profil organizace:

Domov sociálních služeb Slatiňany (DSS) je příspěvkovou organizací Pardubického kraje.
Sociální služby pro osoby s mentálním postižením a pro osoby s mentálním postižením v kombinaci s postižením tělesným nebo smyslovým.
Současně je zařízením pro výkon ústavní nebo ochranné výchovy dětí a mládeže s mentálním postižením.

DSS poskytuje následující sociální služby:

- domov pro osoby se zdravotním postižením
- odlehčovací služby
- denní stacionář
- chráněné bydlení.

Webové stránky: http://www.dss.cz.

Místo výkonu práce: Slatiňany.

Pozice je podřízena přímo řediteli organizace.

POŽADAVKY

Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, v případě delší praxe v oblasti účetnictví a rozpočetnictví příspěvkových organizací není toto VŠ vzdělání podmínkou.
Další požadavky: znalost účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví a znalost vyhlášky č. 410/2009 Sb., znalost práce na PC, zkušenosti s programem HELIOS Fenix výhodou, praxe v účetnictví a rozpočetnictví příspěvkových organizací výhodou.
Osobnostní předpoklady: spolehlivost, svědomitost, samostatnost, organizační a komunikační schopnosti, schopnost týmové spolupráce a vedení lidí, příjemné vystupování.

PRACOVNÍ NÁPLŇ (popis práce)

- Zodpovědnost za řízení, fungování a kontrolu oddělení, včetně koordinace jeho činností.
- Vedení, řízení, kontrola a hodnocení podřízených pracovníků: účetní – personalista, mzdové účetní, účetní (celkem 5 zaměstnanců).
- Zajišťování systému financování organizace prostřednictvím více zdrojů financování, např. rozpočtových, mimorozpočtových a dalších veřejných zdrojů, úvěrových, dotačních apod.
- Zpracovávání analýz elektivnosti vynakládaných finančních prostředků a předkládání návrhů opatření směřujících ke zlepšení efektivnosti hospodaření.
- Zodpovědnost za rozpočet organizace, kontrolu čerpání, dodržování platového limitu a jiných pravidel finančního hospodaření stanovených příslušnými zákony, vyhláškami a zřizovatelem.
- Příprava, kontrola a dodržování smluv v rámci kompetencí správce rozpočtu.
- Návrhy opatření k lepší ochraně majetku organizace, včetně již uzavřených pojistných smluv.
- Zodpovědnost za včasnou a správnou komunikaci s pojišťovnami v souvislosti s plněním pojistných událostí.
- Ve spolupráci s technickoprovozním útvarem zodpovědnost po stránce finanční za přípravu, realizaci a kontrolu investičních akcí a větších oprav.
- Včasné a správné sestavování čtvrtletních výkazů hospodaření organizace a za jejich včasné doručení zřizovateli, případně i jiným orgánům (např. krajskému soudu apod.).
- Zodpovědnost za správnost a včasnost podání statistických výkazů a hlášení pro potřeby orgánů ústřední státní správy (např. výkaz o zaměstnancích, platech a odměnách za pracovní pohotovost, údaje PAP, registr smluv, údaje pro OK systém aj.), údaje pro zřizovatele (např. údaje do systému FaMa+, výkazy sociálních služeb, hlášení o spotřebách energií, vody aj.).
- Komplexní přípravy podkladů pro každoroční podání žádosti o účelovou dotaci na podporu sociálních služeb poskytovaných dle zák. č. 108/2006 Sb., v platném znění, a to jak pro potřeby MPSV, tak i žádosti o dotace na provoz (případně i na investice) poskytované ze strany zřizovatele.
- Koordinace řízení rizik.

NABÍDKA

Velmi stabilní pracovní pozice u organizace, jež je jednou z největších svého zaměření v České republice.
Příjemné a přátelské pracovní prostředí.
5 týdnů dovolené.
Pružná pracovní doba.
Dotované firemní stravování.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Platové ohodnocení – dle přílohy č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění (11. platová třída).
Trvalý pracovní poměr, doba neurčitá.
Nástup dohodou, i ihned.

Oslovila-li Vás naše nabídka a chcete se ucházet o tuto pracovní pozici, zašlete nám svůj životopis na uvedený kontakt společnosti ETHIC HR, která rovněž realizuje předvýběr vhodných uchazečů.

Dovolujeme si Vás upozornit, že poskytnutím svých osobních údajů formou pošty, e-mailu nebo i z jiných veřejných zdrojů jako např. prostřednictvím internetových pracovních portálů, udělujete naší společnosti dobrovolný souhlas k nakládání s osobními údaji v tomto rozsahu:

„Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat pro personální agenturu ETHIC HR, s.r.o., IČ: 27489477, sídlo Sukova třída 1556, 53002 Pardubice, dávám souhlas k jejich zpracování, uchování v databázi ETHIC HR, jakožto správci, a jejich poskytnutí třetím osobám prostřednictvím e-mailu nebo v listinné podobě za účelem získání zaměstnání pro mou osobu u klientů společnosti ETHIC HR do 31.12.2024, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.
Beru na vědomí a souhlasím, že může nastat situace, kdy majitelem zaměstnavatele je zahraniční vlastník, anebo vedení společnosti zaměstnavatele je mimo země EU, kde nemusí být uzákoněna odpovídající ochranu osobních údajů. Jejich předání však může být nezbytné pro účely výběrového řízení a za účelem získání zaměstnání pro Vás v souladu s čl. 49 odst. 1 písm. b) (EU) 2016/679.
Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále zaměstnavatelům (třetím osobám), jejichž nabízená pozice odpovídá mnou hledané práci, a to jen v míře nezbytné pro účely zpracování.
Souhlasím, aby společnost ETHIC HR, s.r.o. dále zpracovávala mé osobní údaje pro účely evidování mé osoby a nabízení obdobných pracovních příležitostí.
Souhlas bude automaticky prodloužen vždy o dalších 12 měsíců, pokud nedojde k jeho odvolání písemnou formou ze strany uchazeče. Souhlas se zpracováním osobních údajů mohu kdykoliv odvolat.“

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva:

1. Oprava či doplnění nepřesných, neaktuálních nebo nepravdivých osobních údajů.
2. Omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech.
3. Odvolání souhlasu s uchováním dat a jejich výmaz, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány.
4. Odvolání souhlasu s uchováním dat a jejich výmaz zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně.


Veškeré služby společnosti ETHIC HR jsou pro uchazeče o zaměstnání bezplatné.





design ©2006 Michal Pekař, code ©2006 6kvark.cz