ETHIC-HR personální agentura

tel.: +420 602 528 327, email: info@ethic-hr.cz

NOVÁ VOLNÁ MÍSTA

Řidič nákladního vozu (ŘP sk. C)
Královehradecký kraj
podrobnosti...

Ředitel ekonomického úseku
Pardubický kraj
podrobnosti...

Údržbář
Středočeský kraj
podrobnosti...

Senior grafik
Zlínský kraj
podrobnosti...

Account Manager
Zlínský kraj
podrobnosti...

Práce v ČR

PRÁCE V ČR - nabídka pracovních pozic


Nabízená pracovní pozice (beta verze)
Ředitel ekonomického úseku v oboru Vrcholový management
Region výkonu práce: Pardubický kraj
Nástup možný po dohodě

Hledáme vhodného kandidáta pro pracovní pozici Ředitel ekonomického úseku.

Zaměstnavatel: Nemocnice Pardubického kraje, a.s.
Místo výkonu práce: Pardubice.

KLÍČOVÉ ZODPOVĚDNOSTI

- finanční řízení společnosti,
- řízení cash-flow a účetnictví,
- maticové řízení controllingu jako střediska sdílených služeb,
- zodpovědnost za finanční analýzy, budgeting, cash-flow, pohledávky, evidence majetku, účetnictví, controlling atd.,
- řízení úseku zahrnující čtyři organizační jednotky (finanční účtárna, nákup, financování zdravotních služeb, controlling),
- zajištění pravidelného měsíčního reportingu vedení společnosti a ad hoc požadavků,
- zpracování nákladových kalkulací, ročních plánů výnosů a nákladů (finančního plánu),
- zpracování ročních závěrek,
- zpracování podkladů pro strategické rozhodování managementu i ad hoc analýzy,
- zavádění opatření pro zefektivnění finančních procesů,
- dohled nad náklady,
- spolupráce s externími auditory.

PRACOVNÍ NÁPLŇ

Zpracování rozpočtu hospodaření a finančního plánu, sledování plnění rozpočtu hospodaření, předkládání doporučení a návrhů v celé působnosti nemocnice mající finančně ekonomický dopad.
Řízení krátkodobého i dlouhodobého cash-flow a likvidity.
Kontrola dodržování obecně platných závazných norem a ostatních předpisů a pokynů vydaných Pardubickým krajem ve finančně ekonomické činnosti nemocnice a metodické zabezpečení jejich realizace.
Organizace, prověření a schválení veškeré prováděné kalkulace interních výkonů oddělení, obslužných provozů a kalkulace služeb poskytovaných externím subjektům.
Zabezpečení činností a úkolů spojených s hospodařením s finančními prostředky nemocnice, jejich plánování a řízení tvorby ekonomických rozpočtů jednotlivých středisek nemocnice.
Spolupráce s externími auditory, daňovými poradci, bankami, finančním úřadem.
Příprava podkladů pro jednání generálního ředitele, představenstva společnosti a dozorčí rady.
Kontrola zadávací dokumentace pro veřejné zakázky všeho druhu z ekonomického hlediska.
Podíl na zpracování zadávacích dokumentací z pohledu ekonomických parametrů v rámci účasti nemocnic ve veřejných zakázkách.
Personální a organizační řízení podřízených organizačních jednotek.
Vedení většího týmu do 100 pracovníků, z toho 5 přímých podřízených.

POŽADAVKY

VŠ vzdělání ekonomického směru.
Alespoň 10 let praxe v oboru a min. 5 let v řídících pozicích.
Znalosti z oblasti daní, účetnictví, metodik postupů dle zákonných norem ČR.
Zkušenosti s implementací manažerských informačních systémů výhodou. Výhodou rovněž znalost práce s databázemi a zkušenost z velké organizace s počtem více než 1 000 zaměstnanců.
Schopnost řízení organizačních změn.
Manažerské předpoklady pro výkon této pozice, výborné organizační a komunikační dovednosti.
Vysoká míra zodpovědnosti a samostatnosti.
Smysl pro detail, proaktivní přístup.
Uživatelská znalost práce na PC (MS Office).
Znalost cizího jazyka (angličtina) výhodou, ne podmínkou.
Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič.
Termín nástupu dohodou.

NABÍDKA

Perspektivní pracovní pozice ve stabilní prestižní společnosti.
Příjemné pracovní prostředí, kvalitní sociální zázemí.
Odpovídající finanční ohodnocení, včetně roční prémiové složky.
Další vzdělávání a rozvoj.
Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, sick days, zvýhodněné závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, mobilní telefon, notebook a další).
Služební vůz i pro soukromé účely.
Pružná pracovní doba.
Perspektiva dlouhodobého pracovního poměru.
Místo výkonu práce v Pardubicích.

Jste-li osloven/a naší nabídkou a chcete se ucházet o tuto pracovní pozici, zašlete nám svůj strukturovaný životopis v českém jazyce na uvedený kontakt.

Personálně poradenská společnost ETHIC HR realizuje předvýběr vhodných uchazečů.

Dovolujeme si Vás upozornit, že poskytnutím svých osobních údajů formou pošty, e-mailu nebo i z jiných veřejných zdrojů jako např. prostřednictvím internetových pracovních portálů, udělujete naší společnosti dobrovolný souhlas k nakládání s osobními údaji v tomto rozsahu:

„Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat pro personální agenturu ETHIC HR, s.r.o., IČ: 27489477, sídlo Sukova třída 1556, 53002 Pardubice, dávám souhlas k jejich zpracování, uchování v databázi ETHIC HR, jakožto správci, a jejich poskytnutí třetím osobám prostřednictvím e-mailu nebo v listinné podobě za účelem získání zaměstnání pro mou osobu u klientů společnosti ETHIC HR do 31.01.2019, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.
Beru na vědomí a souhlasím, že může nastat situace, kdy majitelem zaměstnavatele je zahraniční vlastník, anebo vedení společnosti zaměstnavatele je mimo země EU, kde nemusí být uzákoněna odpovídající ochranu osobních údajů. Jejich předání však může být nezbytné pro účely výběrového řízení a za účelem získání zaměstnání pro Vás v souladu s čl. 49 odst. 1 písm. b) (EU) 2016/679.
Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále zaměstnavatelům (třetím osobám), jejichž nabízená pozice odpovídá mnou hledané práci, a to jen v míře nezbytné pro účely zpracování.
Souhlasím, aby společnost ETHIC HR, s.r.o. dále zpracovávala mé osobní údaje pro účely evidování mé osoby a nabízení obdobných pracovních příležitostí.
Souhlas bude automaticky prodloužen vždy o dalších 12 měsíců, pokud nedojde k jeho odvolání písemnou formou ze strany uchazeče. Souhlas se zpracováním osobních údajů mohu kdykoliv odvolat.“

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva:

1. Oprava či doplnění nepřesných, neaktuálních nebo nepravdivých osobních údajů.
2. Omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech.
3. Odvolání souhlasu s uchováním dat a jejich výmaz, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány.
4. Odvolání souhlasu s uchováním dat a jejich výmaz zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně.


Veškeré služby společnosti ETHIC HR jsou pro uchazeče o zaměstnání bezplatné.





design ©2006 Michal Pekař, code ©2006 6kvark.cz