ETHIC-HR personální agentura

tel.: +420 602 528 327, email: info@ethic-hr.cz

NOVÁ VOLNÁ MÍSTA

Speditér
Středočeský kraj
podrobnosti...

Specialista náboru
Pardubický kraj
podrobnosti...

Koordinátor; personální agentura
Jihomoravský kraj
podrobnosti...

Konstruktér / Technolog
Pardubický kraj
podrobnosti...

Celní deklarant
Praha
podrobnosti...

Práce v ČR

PRÁCE V ČR - nabídka pracovních pozic


Nabízená pracovní pozice (beta verze)
Manažer obchodu Business Travel v oboru Prodej
Region výkonu práce: Zlínský kraj
Nástup možný po dohodě

Pro našeho klienta IC Travel Group, významnou českou společnost zaměřenou na komplexní cestovatelské služby pro firemní a individuální zákazníky, obsazujeme vedoucí pracovní pozici, a to Manažer obchodu Business Travel.

Webové stránky zaměstnavatele: www.ictravelgroup.cz.

PRACOVNÍ NÁPLŇ

Zabezpečení procesů:

Obchod a komunikace Business Travel.
Telesales.
Vytváření a udržování databáze přímých adres potenciálních zákazníků.
Zjišťování spokojenosti zákazníků.
Vytváření trvalých vazeb se zákazníky.
SEO a internetový marketing.
Rozesílání newsletterů.
Řízení reklamací klientů.

Odpovědnosti za:

Výše uvedené a dále dohodnuté procesy. Jejich navrhování, organizování, vedení a zlepšování.
Aktivní vyhledávání nových klientů a navazování obchodní spolupráce.
Plánování akvizic, jejich vyhodnocování.
Provádění a vyhodnocování akvizičních návštěv.
Prodeje služeb společnosti pro firemní klienty.
Implementace nových klientů do procesů, rezervačních a informačních systémů společnosti.
Tvorba ročních plánů prodeje, jejich pravidelná kontrola a revize. Analýzy a reporting.
Řízení a snižování nákladů.
Rizikový management.
Tvorba a údržba webu.
Rozvoj komunikace s klienty přes sociální sítě.
Pravidelná komunikace s manažerem rezervací.
Integrace potřeb, očekávání a požadavků klientů do rezervačních procesů.

POŽADAVKY A PŘEDPOKLADY

Širší znalosti cestovního průmyslu.
Nadšení pracovat v náročném zákaznickém prostředí.
Ochota neustále zlepšovat a rozšiřovat své znalosti a dovednosti, schopnost se vnitřně inovovat.
Vytrvalost a pracovitost.
Osobní vyzrálost a čestnost.
Dovednost zvládat krizové situace.
Schopnost formulovat a naplňovat vize.
Znalost ovládání běžných kancelářských počítačových softwarů (MS Power Point, Excel, Word, Outlook)
Znalost práce se sociálními sítěmi.
Angličtina na certifikované úrovni, slovem i písmem.
Znalost dalších cizích jazyků je výhodou, ne podmínkou.
Řidičský průkaz sk. B.
Obchodní, provozní a ekonomické znalosti potřebné pro výkon této pozice.
Uživatelská znalost některého z rezervačních systémů (GDS Amadeus, Galileo či Sabre) je výhodou, ne podmínkou.
Střední nebo vysoká škola v oboru ekonomie nebo cestovního ruchu je výhodou.
Znalost firemního prostředí je výhodou.
Praxe v tuzemských a/nebo zahraničních v prodejních týmech v oblasti cestovního ruchu výhodou.
Autentické zkušenosti z cestování v zahraničních destinacích jsou výhodou.
Pozice je vhodná jak pro zájemce s praxí …, tak i pro ambiciózního absolventa odpovídajícího oboru studia bez větší praxe, ale s výše uvedenými znalostmi, zkušenostmi apod.
Místo bydliště: Zlínský kraj, anebo v rozumné dojezdové vzdálenosti od Uherského Hradiště.

NABÍDKA

Jasně pojmenovaná, prodiskutovaná a živá firemní kultura.
Rodinné prostředí a perspektiva velmi dobře nastavených vzájemných vztahů a dlouhodobého pracovního poměru. Zázemí prosperující společnosti, která dobře zvládá jak minulá, tak současná koronavirová omezení a nové výzvy … .
Šance stát se významnou součástí úspěšného duševně velmi mladého týmu, a přesto napříč generacemi.
Férové, otevřené a velmi vstřícné jednání.
Nadstandardně motivující mzdové podmínky.
Firemní benefity (služební automobil i k osobnímu užití, 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na stravování, případně pomoc s nalezením ubytování …).
Moderní technické vybavení.
Nástup možný dohodou.


Jste-li osloven/a naší nabídkou a chcete se ucházet o tuto pracovní pozici, zašlete nám svůj strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce na uvedený kontakt.

Dovolujeme si Vás upozornit, že poskytnutím svých osobních údajů formou pošty, e-mailu nebo i z jiných veřejných zdrojů jako např. prostřednictvím internetových pracovních portálů, udělujete naší společnosti dobrovolný souhlas k nakládání s osobními údaji v tomto rozsahu:

„Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat pro personální agenturu ETHIC HR, s.r.o., IČ: 27489477, sídlo Sukova třída 1556, 53002 Pardubice, dávám souhlas k jejich zpracování, uchování v databázi ETHIC HR, jakožto správci, a jejich poskytnutí třetím osobám prostřednictvím e-mailu nebo v listinné podobě za účelem získání zaměstnání pro mou osobu u klientů společnosti ETHIC HR do 31.12.2020, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.
Beru na vědomí a souhlasím, že může nastat situace, kdy majitelem zaměstnavatele je zahraniční vlastník, anebo vedení společnosti zaměstnavatele je mimo země EU, kde nemusí být uzákoněna odpovídající ochranu osobních údajů. Jejich předání však může být nezbytné pro účely výběrového řízení a za účelem získání zaměstnání pro Vás v souladu s čl. 49 odst. 1 písm. b) (EU) 2016/679.
Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále zaměstnavatelům (třetím osobám), jejichž nabízená pozice odpovídá mnou hledané práci, a to jen v míře nezbytné pro účely zpracování.
Souhlasím, aby společnost ETHIC HR, s.r.o. dále zpracovávala mé osobní údaje pro účely evidování mé osoby a nabízení obdobných pracovních příležitostí.
Souhlas bude automaticky prodloužen vždy o dalších 12 měsíců, pokud nedojde k jeho odvolání písemnou formou ze strany uchazeče. Souhlas se zpracováním osobních údajů mohu kdykoliv odvolat.“

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva:

1. Oprava či doplnění nepřesných, neaktuálních nebo nepravdivých osobních údajů.
2. Omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech.
3. Odvolání souhlasu s uchováním dat a jejich výmaz, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány.
4. Odvolání souhlasu s uchováním dat a jejich výmaz zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně.


Veškeré služby společnosti ETHIC HR jsou pro uchazeče o zaměstnání bezplatné.





design ©2006 Michal Pekař, code ©2006 6kvark.cz