ETHIC-HR personální agentura

tel.: +420 602 528 327, email: info@ethic-hr.cz

NOVÁ VOLNÁ MÍSTA

Pracovník výroby-svařování, CNC
Pardubický kraj
podrobnosti...

Vedoucí odd. fin. zdrav. služeb
Pardubický kraj
podrobnosti...

Asistent/ka
Pardubický kraj
podrobnosti...

Vedoucí odb. hosp. správy
Pardubický kraj
podrobnosti...

Vedoucí odboru služeb
Pardubický kraj
podrobnosti...

Práce v ČR

PRÁCE V ČR - nabídka pracovních pozic


Nabízená pracovní pozice (beta verze)
Vedoucí odboru služeb v oboru Služby
Region výkonu práce: Pardubický kraj
Nástup možný po dohodě

Hledáme vhodného kandidáta pro pracovní pozici VEDOUCÍ ODBORU SLUŽEB (podatelna, stravování, úklid a prádelna).

Místo výkonu práce: Pardubice / Pardubický kraj.

PRACOVNÍ NÁPLŇ

Vedení odboru o struktuře: podatelna, stravování, úklid a prádelna.

Zodpovědnost za efektivní nastavení a řízení procesů s cílem opodstatněně plánovat, efektivně realizovat a vyhodnocovat všechny činnosti týkající se oblasti zabezpečení stravování, úklidu i hygieny, včetně zabezpečení prádelenských služeb, služeb podatelny, telefonní ústředny, spisoven, vše v souladu s platnou legislativou. Všechny uvedené činnosti se realizují v souladu s finančními plány společnosti.
Přímé vedení několika vedoucích. Nepřímé řízení většího počtu personálu o různé odbornosti.

Zajištění činností spojených s příjmem dokumentů/zásilek a následnou manipulací se zásilkami došlými do firmy. Evidence doručovaných, odesílaných a přejímaných dokumentů a zásilek. Potvrzování předání či převzetí dokumentů a zásilek. Přenášení nebo jiné manipulace s písemnostmi. Zajišťování chodu podatelny. Zaprotokolování, třídění písemností a vedení jejich evidence.

Řízení provozu stravování a plynulého chodu, péče o řádné hospodaření. Dodržování a sledování předpisů o stravování, hygienické podmínky stravování, zajištění určených vyživovacích norem. Kontrola dodržování technologických postupů přípravy a hygieny jídel.
Zajišťování objednávky potravin ve spolupráci s oddělením nákupu, kontrola záruční lhůty uskladněných potravin a způsob jejich uložení. Vedení přehledu stravovaných osob. Odpovědnost za dodržování finančního limitu norem ve stravování a přísné dodržování spotřebních norem. Zajištění auditů. Zajištění dodržování hygienických předpisů a předpisů BOZP ve stravovacím provozu a dalších souvisejících místech.

Zabezpečení úklidové činnosti jak kmenovými zaměstnanci, tak externími pracovníky. Odstraňování odpadků a nečistot, mytí a následné sušení, leštění a podobně. Pravidelný úklid zejména ve vnitřních prostorách, a to obytných, provozních i pracovních.

Zabezpečení prádelních služeb. Praní a žehlení lůžkovin, prádla a dalších textilií, včetně rozvozu.

Zavádění procesů zabezpečujících bezpečný a spolehlivý provoz společnosti po stránce BOZP, PO. Navrhování řešení s cílem snížit, resp. vyloučit vznik situací, které mohou ohrozit bezpečnost provozu a vznik škod, v případě škody zabezpečit uplatnění plnění z pojišťovny.
Identifikace rizik a návrhy jejich řízení.
Plánování rozpočtu a sledování čerpání nákladů a výnosů na dodávky a služby. Navrhování a zavádění
řešení s cílem kontinuálního zvyšování efektivnosti a optimalizaci nákladů.
Koordinace činností zaměstnanců a externích dodavatelů.
Realizace průzkumu trhu, identifikace a zavádění řešení na základě nejlepší praxe.
Příprava specifikací pro výběrová řízení a vyhodnocování cenových nabídek.

Evidence majetku.
Kontrolní činnost.
Reporting. Zpracování přehledů. Příprava podkladů pro vedení firmy.

POŽADAVKY

VŠ vzdělání, ekonomické zaměření.
Víceletá praxe a znalosti v podobných výše uvedených provozech / oblastech / činnostech, min. 5 let v řídících pozicích.
Osobnostní předpoklady pro výkon této pozice, výborné organizační a komunikační dovednosti – např. dovednost vysvětlit věci složitějšího charakteru jednoduše … .
Praktické zkušenosti s tvorbou a implementaci procesů ve firmě.
Odolnost vůči stresu, sebekontrola, vysoká míra profesionality a loajality.
Vysoká míra zodpovědnosti a samostatnosti.
Systematický přístup k řešení úkolů, analytické myšlení
Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office).
Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - ochota často cestovat.
Znalost cizího jazyka (angličtina) výhodou, ne podmínkou.
Termín nástupu dohodou.

NABÍDKA

Perspektivní a významná pracovní pozice ve stabilní společnosti.
Příjemné pracovní prostředí, kvalitní sociální zázemí.
Finanční ohodnocení odpovídající významu pozice, včetně roční prémie.
Zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, sick days, zvýhodněné závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, mobilní telefon, notebook a další).
Termín nástupu dohodou.


Jste-li osloven/a naší nabídkou a chcete se ucházet o tuto pracovní pozici, zašlete nám svůj strukturovaný životopis v českém jazyce na uvedený kontakt.

Personálně poradenská společnost ETHIC HR realizuje předvýběr vhodných uchazečů.

Dovolujeme si Vás upozornit, že poskytnutím svých osobních údajů formou pošty, e-mailu nebo i z jiných veřejných zdrojů jako např. prostřednictvím internetových pracovních portálů, udělujete naší společnosti dobrovolný souhlas k nakládání s osobními údaji v tomto rozsahu:

„Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat pro personální agenturu ETHIC HR, s.r.o., IČ: 27489477, sídlo Sukova třída 1556, 53002 Pardubice, dávám souhlas k jejich zpracování, uchování v databázi ETHIC HR, jakožto správci, a jejich poskytnutí třetím osobám prostřednictvím e-mailu nebo v listinné podobě za účelem získání zaměstnání pro mou osobu u klientů společnosti ETHIC HR do 31.12.2019, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.
Beru na vědomí a souhlasím, že může nastat situace, kdy majitelem zaměstnavatele je zahraniční vlastník, anebo vedení společnosti zaměstnavatele je mimo země EU, kde nemusí být uzákoněna odpovídající ochranu osobních údajů. Jejich předání však může být nezbytné pro účely výběrového řízení a za účelem získání zaměstnání pro Vás v souladu s čl. 49 odst. 1 písm. b) (EU) 2016/679.
Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále zaměstnavatelům (třetím osobám), jejichž nabízená pozice odpovídá mnou hledané práci, a to jen v míře nezbytné pro účely zpracování.
Souhlasím, aby společnost ETHIC HR, s.r.o. dále zpracovávala mé osobní údaje pro účely evidování mé osoby a nabízení obdobných pracovních příležitostí.
Souhlas bude automaticky prodloužen vždy o dalších 12 měsíců, pokud nedojde k jeho odvolání písemnou formou ze strany uchazeče. Souhlas se zpracováním osobních údajů mohu kdykoliv odvolat.“

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva:

1. Oprava či doplnění nepřesných, neaktuálních nebo nepravdivých osobních údajů.
2. Omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech.
3. Odvolání souhlasu s uchováním dat a jejich výmaz, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány.
4. Odvolání souhlasu s uchováním dat a jejich výmaz zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně.


Veškeré služby společnosti ETHIC HR jsou pro uchazeče o zaměstnání bezplatné.





design ©2006 Michal Pekař, code ©2006 6kvark.cz