NÁBOR A VÝBĚR NOVÝCH ZAMĚSTNANCŮ
Nezbytným předpokladem úspěšné spolupráce je oboustranná informovanost o stavu výběrového procesu na obsazovanou pracovní pozici, specifikace pracovního místa včetně pracovní náplně a analýza dalších souvisejících požadavků. Nejste-li si jisti obsahem pracovní činnosti (popis pracovní činnosti, pracovní náplň) rádi Vám pomůžeme při jeho sestavení, včetně vyplývajících nároků na úspěšného kandidáta.
Aktivně vyhledáváme a vybíráme kvalifikované kandidáty a obsazujeme pracovní pozice specialistů, přes nižší úrovně řízení až po vrcholový management pro oblasti:
- Telekomunikace a IT
- Výroba, technologie, kvalita
- Bankovnictví, finance a účetnictví, daně
- Nákup a prodej, logistika, zákaznický servis, skladové hospodářství, expedice, celní deklarace,
dispečink, marketing a reklama
- Administrativa včetně personálního řízení, mzdového účetnictví, asistentů nebo asistentek, recepce
- Překlady, tlumočení
- Podnikové, finanční a obchodní právo.
Potřebujete profesionály v daných oblastech? Chcete vybudovat kompaktní pracovní tým a nevíte
kde začít? Hledáte nová personální řešení pro Vaši firmu a potřebujete se jen poradit? Neváhejte
nás kontaktovat na tel. číslech: :+420 466 535 316, +420 602 528 327 nebo vyplňte a odešlete
formulář zde nebo napište svoje požadavky e-mailem a my Vás budeme obratem kontaktovat.
ORGANIZACE NÁBORU A VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Na základě konkretizace Vašich požadavků vytvoříme plán náboru a strategie vyhledávání. Vzhledem k definovaným kritériím zvolíme efektivní metody náboru a v rámci předvýběru připravíme první skupinu odpovídajících uchazečů. Po osobních výběrových pohovorech a analýze všech dostupných dat o uchazečích a jejich osobnostních charakteristik podrobíme nadále vhodné kandidáty otestování vzhledem k nastaveným výběrovým kritériím. Vyhovující kandidáti společně s jejich hodnocením jsou doporučeni a následně prezentováni klientovi. Kandidáti vybraní na pohovor ke klientovi jsou vybaveni všemi podstatnými informacemi souvisejícími s obsazovaným pracovním místem. Závěrečné rozhodnutí o výběru daného kandidáta je plně v kompetenci klienta.
Odměna společnosti ETHIC HR bude realizována pouze v případě nástupu úspěšného kandidáta do
pracovního poměru ke klientovi.
NÁBOROVÉ METODY
Je v našem společném zájmu Vám představit kandidáty splňující definovaná kritéria. Za tímto
účelem jsme připraveni použít kombinace níže uvedených náborových metod:
E-mailová schránka
Použití pouze v případech, kdy obsazujete relativně větší počet pracovních míst jednoduššího
charakteru a žádáte pouze o základní vyhodnocování životopisů, tj. předvýběr nebo sjednávání
schůzek, administrativní podporu apod.
Vlastní databáze ETHIC HR
Systematicky vedená a relativně nejrychlejší a nejsnadnější metoda výběru, kdy nabídka kandidátů
pro určité pracovní pozice převyšuje poptávku.
Cílená inzerce ETHIC HR
Zveřejnění poptávky ať v denících, internetových serverech, vlastních webových stránkách nebo
v jiných médiích. Výsledkem této metody, je-li vhodně použita, bývá často nalezení vhodného
kandidáta v horizontu několika dnů až 3 týdnů po zveřejnění poptávky.
Přímé vyhledání
Metoda se používá v případě poptávky klienta po “hotových” kandidátech na pozice vedoucích pracovníků,
manažerů a specialistů. Klient je anonymní po celou podobu první fáze komunikace s kandidátem. Teprve
po odsouhlasení klientem dojde k jeho “odtajnění“ a případnému setkání mezi kandidátem a klientem.
Doporučení a reference
Osvědčená metoda vedoucí k vhodným kandidátům.
V závislosti na obsazované pozici používáme následující
VÝBĚROVÉ METODY
- Analýza dat o uchazeči
- Pohovor s uchazečem
- Výběrový pohovor pod stresem
- Speciální testy včetně jazykových
- PC znalosti a dovednosti
- Případové studie
- Assessment Center (AC) Vzhledem k náročnosti obsazované pozice na interpersonální vlastnosti nebo dovednosti a znalosti
můžeme po dohodě s Vámi připravit pro tento účel AC, kde se testují, hodnotí a porovnávají odborné
znalosti, komunikační dovednosti a sociální schopnosti kandidátů v rámci plnění specifických úkolů.
- Skupinové výběrové pohovory
Lze použít v případě specifického zadání klienta. Jsou zvláště zaměřené na skupinovou dynamiku,
interpersonální dovednosti.
- Opět reference
- Psychologická diagnostika pro pracovní účely
Často používaná ověřující metoda používaná nejenom při výběru nových pracovníků. Mnohdy však je opomíjen fakt, že jsou testy, které mohou používat i ne psychologové ale i spousta testů, které se v rukách rádoby psychologů stávají nebezpečným nástrojem povrchního škatulkování lidí. Jsou-li testy správně použity a výsledky objektivně interpretovány, tak psychologická diagnostika může zpřesnit rozhodování při výběru nového zaměstnance nebo nasměrovat při rozvoji stávajícího personálu.
Máte zájem se více dozvědět o psychologické diagnostice a reálných možnostech jejího využití v personalistice,
případně objednat vzdělávací akci na toto téma, kontaktujte nás na tel. číslech: :+420 466 535 316,
+420 602 528 327 nebo e-mailem, a my obratem odpovíme.